Először is töltsük le az mta_sa_r111-et INNEN. MTA: Race mapeditor használata, átalakítás PAWN-ba -Map-Editor Installáció után, indisd el a klinset, a főmenüben válaszd ki a "Map Editor"-t. Válaszd a New Race" pontot. Ezután írj be egy tetszőleges nevet. Ezután be jön az editor menüje, itt csak az Add elements és azon belül is csak az Add Objects funkciót Ha tudjuk a kívánt object kódját akkor válasszuk az első menüpontot, de ha ebben nem vagyunk biztosak lépjünk a "Browse.."-ra. Itt megtaláljuk az összes SA-ban fellelhető objectet főbb csoprtokra rendezve: Beach and sea: a kikőtők illetve tengeri és tenget menti objectek Bulidings: épületek Interrori objects: Épületek besejében fellelhető tárgyak Land messes: Nagyobb egységek, talaj Miscellaneous: Kisebb egységek, különleges tárgyak Nature: Fák, sziklák Structures: külön féle tárgyak, fellelhetőségük szerint osztályozva Transportation: Sínek, utak A pályán közlekedni a W, A, S, D illetve a kurzor billentyűkkel tudunk. Ha a Shift gombot lenyomva tartjuk sebességünk megduplázódik. Menjünk a megfelelő helyre ahhova szeretnénk elhylezeni az objectet! Válassuk ki a menüben! Az egérrel helyezzük a kívánt helyre, az egér görgőjével tudjuk forgatni! Elrakás után is van lehetőségünk változtatni az object helyzetén! A kurzor gombokkal a helyzetén tudunk változtatni, a Home és az End gombokkal a magasságot tudjuk szabályozni. Ha a Ctrl gomb lenyomásával használjuk ezen gombokat akkor, forgatni, illetve dönteni is tudjuk. Ha mégsincs sügségünk erre az objectre a Delete gombal törölhetjük. Ha végeztünk nyomjuk meg az Esc gombot. Abban az esetben ha mégis szeretnénk utólag módosítani az object helyzetén az egérrel rákattintva megtehetjük ezt. Ajánlatos a számukat tekintve 150 alatt maradni, mert az alap INC-kel az SA:MP csak az első 150-et kezeli. Kisebb trükökkel megoldható ennek a számnak a növelése, de nem ajánlatos. Ha az összes kívánt objectet elhelyeztükmenjünk vissza a Map-editor főmenüjébe és nyomjunk rá a "Save" gombra, így elmentettük munkánkat. -Átalakítás pwn-be, beillesztés a mode-ba Nyissuk meg a böngészőnket, és írjuk be a "http://up.delux-host.com/1192573787/index.php5" címet, az elmentett .map fájlunkat ez az oldal átalakítja pawno kódba. "Upload file or paste code"-nál kattintsunk rá a tallózás menüpontra és keressük meg a lementett .map-ot (alapból a C:\Program Files\MTA San Andreas\mods\map_editor\maps mapáában találjuk) Miután kiválasztottuk, a többi funkcióval ne törődjünk, kattintsunk a "Convert Map >>" gombra! Kissebb várakozási idő után kiírja a pawno kódot, ezt másoljuk ki és illeszük be a pwn fájlba a járművek alá ("public OnGameModeInit()"). Ha jóhelyre illesztettük be akkor már csak át kell alakítani .amx-be és már tesztelhetjük is!